Головна » 2017 » Квітень » 18 » Lost: Via Domus: Огляд гри
22:21
Lost: Via Domus: Огляд гри

Зростаюча в геометричній прогресії популярність голлівудських TV-опер не дає спокою ігровим видавництвам, відчайдушно б'ється за право випуску проектів за мотивами телевізійних «ікон». Найбільше в цій справі досягла успіху компанія Ubisoft , які здобули собі ліцензії понад успішних Heroes ( «Герої») і Lost ( "Залишитися в Живих"). Честь вийти першої на консольно-комп'ютерний простір дісталася «нетлінки» Джея Абрамсома. 

Кіношна інтерпретація пригод групи вижили після авіакатастрофи людей розбурхує уми глядачів уже протягом чотирьох сезонів. Розгадувати таємниці загадкового острова героям належить ще як мінімум пару років. І хоча автори клятвено пообіцяли завершити містичну епопею в шостому розділі, в це віриться насилу. 

Після анонса віртуальної Lost з'явилася надія, що сценаристам французького паблішер таки буде дозволено відкрити завісу секретності над деякими сюжетними хитросплетіннями. Релізний версія, на жаль, свідчить про інше. Via Domus ( « Lost. Залишитися в живих », за бажанням « Нового Диска ») вкрай тактовно обходить всі підводні камені, пов'язані з ключовими моментами до неможливості заплутаного сторілайн. 

Замість улюблених персонажів місце головного протагоніста зайняв фотограф Еліот Маслоу, також опинився в числі пережили крах щасливчиків. Відповідно до канонів жанру, минуле свіжоспеченого героя покрито мороком. Деякі подробиці з «звичайному» житті репортера можна почерпнути шляхом уважного перегляду вступного ролика - в іншому балом правлять численні «флешбеки». 

Геймплей гри складається з трьох частин: біганина по джунглях, вивчення печер і обстеження пляжної території острова - всі події розподілені між сімома невеликими епізодами. Табір уцілілих аж кишить від знайомих облич. Зірки блакитного екрану охоче спілкуються з главгероя, видають різні завдання і вступають в товарно-грошові відносини. Бартером заправляє відомий Сойєр. Тільки у нього можна виміняти життєво необхідні смолоскипи або паливо для гасниці. Особливо гостро проблема освітлення проявляється в хвилини перебування всередині зловісних печер. Прогулянка по підземним просторам таїть в собі безліч небезпек, головні з яких ... - краплі води, що падають зі стелі і раптові пориви вітру. І ті й інші можуть навіки загасити висвітлює шлях полум'я в руці Еліота. В цьому випадку його чекає неминуча смерть від розриву серця: все-таки далеко не кожна людина здатна зберегти самовладання, залишившись в непроглядній темряві один на один з вичікували хижаками. Однак проста обережність дозволить уникнути дострокової перезавантаження. З робочим «ліхтариком» герою ніщо не страшно. Забіги по тропічним «лісах» - найбільш динамічна складова Lost: Via Domus . Перестрибуючи через повалені дерева, цікавому фотографу доведеться тікати від смертоносного «диму» і вороже налаштованих аборигенів. Заблукати в здаються спочатку нескінченними джунглях вкрай важко - дбайливо розставлені орієнтири завжди вкажуть вірний шлях. 

Зелена рослинність, до речі, відмінно демонструє широкі можливості місцевого движка, що засвітився в консольно-патріотичному шутере America's Army: True Soldiers . Моделі персонажів і протагоніста зокрема, виконані бездоганно. Чого тільки варта недбала щетина на обличчі фотокора. А ось із звуковою складовою у розробників вийшла промашка. Здавалося б, що вже в Via Domus ми точно повинні почути голоси всіх ключових акторів, проте, в озвучуванні гри взяла участь лише частина другорядних «лицедіїв».
 

***



Ганебне клеймо «ігор за мотивами» не змогло обійти стороною нинішнє творіння Ubisoft . У кращому випадку Lost: Via Domus можна використовувати виключно як віртуальний гід по місцях слави, бо ніякого смислового і сюжетної цінності проект не має. 

Плюси: симпатична картинка; знайомі по серіалу герої. 
Мінуси: швидкоплинність; одноманітний геймплей; не має ніякої цінності для фанатів сюжет.

Переглядів: 615 | Додав: sharmandmoda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar