Головна » 2017 » Квітень » 18 » The Sims Carnival SnapCity: Огляд гри
22:17
The Sims Carnival SnapCity: Огляд гри

У світі комп'ютерних ігор є дві речі, які не помруть ніколи. Будуть мінятися жанри, технології, «залізо», але « Тетріс » і Sims залишаться. Перша отримала безсмертя завдяки геніальності концепції - нічого простішого і затягує до сих пір не придумали. А другі витягнуті на плечах гіганта EA Games , і епопея про віртуальних лемінгів ... вибачте, чоловічків, тягнеться трохи менше, ніж історія падаючих фігурних блоків. 

І у першій, і у другій є свої численні шанувальники. Правда, «Тетрісоманія» вже практично не проявляється, але тут позначається неабиякий вік - ось років десять-п'ятнадцять тому по кишеньковим іграшок сходило з розуму чимало дітей. І природно, в чиюсь голову в один прекрасний момент прийшла ідея: раз це явища одного порядку, чому б їх не схрестити? Ну й не заробити ще трохи на додачу до гігантським зборів з продажів Sims 2 і аддонів. 

На жаль, схрестити з «Тетріс» самих Sims'ов не вийшло - не писали ж гру про скидання Симов зі скелі в різних позах. Довелося звернутися до не менш знаменитого предка серії, SimCity . І ось тут ідея спрацювала. 

Чим ми займалися в SimCity , особливо в ранньому? Правильно, прокладали дороги і розмічали зони під будівництво трьох типів. Решта від гравця не залежало. Ось і в SnapCity доведеться робити той же самий, тільки розмітка зон відбувається досить оригінальним способом. Так-так, саме, з неба падають блоки різної незручною форми і трьох кольорів - треба їх правильно розкласти, не перемішуючи кольору і не залишаючи зазорів, а в процесі - прокласти між ними дороги і розставити «puzzle zones». Останні являють собою заготовки спеціальних будівель з оригінального SimCity : пожежна станція, поліцейська дільниця, лікарня, школа. А puzzle - тому що їх спочатку доводиться заповнювати блоками певного кольору, по суті вирішуючи елементарну головоломку. 

Весь цей час місто, природно, зростає. Чим більше геометрично правильної форми ваші зони - тим більший будівлі там з часом виростуть, тим більше грошей вони принесуть до бюджету міста. Тим більше доріг ви зможете побудувати. Ну так, гроші тут йдуть тільки на будівництво доріг і "бульдозер», тобто знесення. А ще на захист від різних природних лих. Пожеж, наприклад. Повеней. Бандитів і інопланетян. Еліени особливо докучають, запросто викашівая цілі квартали, і перешкоджати цьому дуже складно. 

Так, якщо чесно - це не SimCity . Навіть не першої версії, не кажучи вже про грандіозну 3000. Але від shareware-іграшці вагою в 30 мегабайт, більшого чекати було складно. Її може вистачити на пару вечорів, далі одноманітність виразно переможе. Тільки ось обмеження ігрового часу тут становить годину, а просять за гру - увага - $ 19.99. Смішна сума за західними мірками але у нас для гри на пару вечорів це серйозно. Хоча хтось в казино або гральних автоматах в рази більше витрачає.
 

***



Бізнес-модель шароварних ігор можна визнати успішною - такі штуки можна штампувати десятками на місяць, були б ідеї. При вартості рівної місяця гри в World of Warcraft , навіть трохи більше. 

Плюси: інтелект тут не потрібно, тільки кмітливість. 
Мінуси: офісний планктон only, інші дістануть з полиці диск SimCity.

Переглядів: 83 | Додав: sharmandmoda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar